Skola snart :(

Om 11 dagar börjar skolan eller mindre till-och-med.
Kommer kännas konstigt att börja igen,
eller det gör ju alltid det efter ett lov men nu när jag kommer tillbaka börjar jag i 9an
kan inte fatta det och då gäller det att plugga hela tiden,
för den terminen som kommer nu är ju dom slutbetygen som jag söker gymnasium på och det känns HELT SJUKT! 

Så det kommer inte bli så mycket bloggande det här året vilket nu kanske förstår
om inte får ni lov att göra det!

Men min tanke är 'HJÄLP, kommer jag att fixa det'.
Det vet man ju inte, men jag ska göra allt jag kan
för jag vill ju komma in på NV och det är säkert inte det lättaste :S

Kommentarer


Något du vill säga?

Något namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Blogg?(eller någon annan hemsida?)

Här skriver du:

Tack för din komentar