Snart gäller det.

På onsdag så åker jag :D
Ska bli jätte kul! Är faktist lite nervös men känner också att det kommer bli spännande, jag har ju aldrig gjort något sånt här :O

Och ni som inte hänger med kan jag säga att jag ska ut och segla med Briggen,
som är en jätte stor segelbåt som olika företag kan hyra.
Hur just jag får åka med den är för privat för att säga i bloggen :P

Men kommer blogga om vad jag gör där för har hört att dom har dator,
så bara för att jag är borta kommer bloggen inte vara tråkig
utan nästan tvärt om för tror jag kommer få göra massa spännande saker :D

http://www.gotland.net/images/artiklar/externa/pressbilder/Briggen-tre-kronor2-375.jpg



http://www.ostran.se/var/ostran/storage/images/oestran/nyheter/kalmar/jungfruresa_gaar_till_kalmarsund/s06ka9768_1_plrwlbriggeam_jpg/2767805-1-swe-SE/s06ka9768_1_plrwlbriggeam_jpg_article_large.jpg


Kommentarer


Något du vill säga?

Något namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Blogg?(eller någon annan hemsida?)

Här skriver du:

Tack för din komentar