Vill bara säga en sak :P

För ett tag sen gick min mus till dator sönder (för att jag och Johanna bråka om den :P )
och då hade vi en extra här hemma (tur va!?)
så tog den men den är en sån med en kulla i botten som gör så att den rör sig
alltså inte så som dom nya är som lyser rött i botten
och den har varit skit seg och varit hakig och man har inte alltid kunnat röra musen det har varit jätte jobbigt,
men så i går så såg jag att man kunde öppna en lite lucka där på botten och ta ut kullan,
så jag gjorde det och sen såg jag att det som gör att den rör sig där inne va det dam på
så jag tog bort det och nu funkar den bättre än nån annan jag haft.

Ville bara säga hur glad jag är över det :D



Kommentarer
Skrivit av: valeria<3

Du har väl inte missat att jag ha kört igång med en frågestund?

Ställ alla frågor du vill! Om vikt, hälsa, djur och natur eller kanske om mig?



http://prinsessanvaleria.blogg.se/2010/august/fragestund.html#comment

Den:2010-08-20 kl:16:41:08
Hemsidan: http://prinsessanvaleria.blogg.se/


Något du vill säga?

Något namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Blogg?(eller någon annan hemsida?)

Här skriver du:

Tack för din komentar