Dålig updatering?...

...Ja jag vet :(, och ja jag vet det suger värkligen:(!
Men har lite saker att skylla på...
1. Jag var med systar och shoppa i typ 5-6 timmar
(vissar sen vad jag shoppat)
2. När vi kom hem åt vi precis efter och sen tänkte jag inte på det
för var helt inne på att jag skulle se en film:P

Efter som att det är Fotbolls VM som är på hela tiden
här hemma och jag inte har en egen tv
(min borsa tog den när han flytta:() så tänkte jag att jag kan blogga lite :P
Bra idée va :D så det är det jag gör just nu :P
Tänkte också att jag ska kolla om det finns
något intresant att titta på på data så det ska jag göra nu...

Kommentarer
Skrivit av: amel

vad bra att du skriver många inlägg..:D gillar din blogg..!

Den:2010-06-12 kl:22:20:56
Skrivit av: Anonym

hur känner du thengill? :)

Den:2010-06-12 kl:23:51:50


Något du vill säga?

Något namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Blogg?(eller någon annan hemsida?)

Här skriver du:

Tack för din komentar