God morgon!

Det är ju inte så soligt i dag direkt och
det är ju synd för min syrra så hoppas det blir bra sen.
Själv sitter jag och lyssnar på lite låtar
på spotify+Esf=love, hahaha nä men älskar spotify det är så bra :D

I dag ska Johanna sova här eftersom vi ska ha bjudning här för min syrra
och min familj känner hennes familj så dom kommer :D
Ska bli såååå kul, vi ska typ kolla på film, flumma
som vanligt med vår sjuka humor hahahha
nä men det är sant och lovar vi har världens
sjukaste humor och det som är bra att vi har
samma sjuka humor :D och när vi är riktigt flummiga
kan vi garva åt allt tills vi dör men då dör vi tsm iaf hahaha
och det är en av många anledningar vi passar så bra :D
Men vi är oxå väldigt olika med vissa saker
men folk säger att man passar bättre då,
som en + magnet och en - magnet,
dom dras till varandra.


Vill ha :
http://media.ginatricot.com/images/product/28818464001_m.jpg

Kommentarer
Skrivit av: Johanna

Haha så sant! :D <33

Den:2010-06-10 kl:11:22:30
Hemsidan: http://happyjohanna.blogg.se/


Något du vill säga?

Något namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Blogg?(eller någon annan hemsida?)

Här skriver du:

Tack för din komentar