Designen kommer upp i...

I dag kommer den nya designen upp!
Har haft mycket att göra nu sista tiden så har inte hunnit med den, men den kommer i dag.
Fast grejen är den att asso jag är jätte nöjd med den MEN
jag vet inte om jag vill ha den, och eftersom jag är en person som inte har någon stil utan gillar lite(/ibland mycket) från många olika stilar, vilket gäller med allt, tex. musikstil, klädstil m.m så antingen vill jag ha en som är färgstark med mycket stark rosa eller så vill jag ha den som kommer upp i dag, och dom är jätte olika!
Men lägger upp den i dag iaf och sen får vi se hur det blir, oki?!

=I-landsproblem!!!...???

Kommentarer


Något du vill säga?

Något namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Blogg?(eller någon annan hemsida?)

Här skriver du:

Tack för din komentar