Lite info om mig!


För 10 år sedan:
1.) Hur gammal var du? 5 år gammal.
2.) Var gick du i skola? Sjötorpskolan.
3 ) Var jobbade du? Jag va 5...Hallå vad tror du!
4 ) Var levde/bodde du? I S***** med HELA familjen!
5.) Var brukade du hålla hus? Hemma...tror jag :S Som sagt jag va 5 kommer inte ihåg ALLLLLT.
6.) Bar du glasögon? Ja aa.
7.) Vem var din bästa vän? Johanna!
8.) Hur många tatueringar hade du? Som sagt jag va 5.
9.) Hur många piercingar hade du? Som sagt jag va 5.
10) Vilken bil körde du? Som sagt jag va 5.
11.) Hade du varit på ett riktigt party? Som sagt jag va 5.
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Neeej...tror jag.

För 5 år sedan:

1.) Hur gammal var du? 10
2.) Var gick du i skola? Sjötorpskolan.
3.) Var arbetade du? Jag va 10=man jobbar inte i sverige då!
4.) Vart bodde du? S*****.
5.) Var brukade du hänga? Hemma, hos kompisar och i skolan :P
6.) Använde du glasögon? Ja aa!
7.) Vem var din bästa vän? Johanna och Sarah!
9.) Hur många tatueringar hade du? Man man får inte ha det i sverige när man är 10, så neeej!
10.) Hur många piercingar hade du? Nada (förutom i öronen)!
11.) Vad för bil körde du? Jag va 10=man man får inte köra bil i sverige då!.
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Ja...tror det.
13.) Var du singel/upptagen/dejtande? singel.

För 1 år sedan:

1.) Hur gammal var du? 14
2.) Var gick du i skola? Vretskolan i s*****.
3.) Var jobbade du? I skolan!!!
4.) Var bodde du? S*****
5.) Var brukade du hänga? Hemma, ute med kompisar, hos kompisar, i stan och m.m.
6.) Använde du glasögon? Neeeej :D Hade slutet använda det då :D :D :D
7.) Vem var din bästa vän? Johanna!
8.) Hur många tatueringar? Inga.
9.) Hur många piercings hade du? Nada (förutom i öronen)!
10.) Vilken bil körde du? Jag va 14!
11.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Ja!
12.) Var du singel/upptagen/gift/dejtande? Singel.

Idag:

1.) Hur gammal är du? 15
2.) Var går du i skola? Vretskolan i S*****.
3.) Var arbetar du? I skolan.
4.) Var bor du? Stureplan...elller nåt sånt :P.
5.) Använder du glasögon? Nej, nej, nej :D.
6.) Var brukar du hänga? Samma tror jag...hihi.
7.) Talar du med dina gamla vänner? Ja, lite och vissa!
8.) Hur många piercings har du? 3 i öronen och 1 i läppen hihi :D
9.) Hur många tatueringar? 100 hihi nä men Inga men VIIILLLL!
10.) Vad har du för bil? Hummer om jag kör själv men om min privat chaufför kör mig så brukar det bli hummer limo!
11.) Har ditt hjärta krossats? Ja :(
12.) Är du singel/upptagen/gift/ dejtad? Singel
13.) Vem är din bästa vän? För många för att skriva...eller inte :S

Fick malen ifrån Andrea!

Kommentarer


Något du vill säga?

Något namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Blogg?(eller någon annan hemsida?)

Här skriver du:

Tack för din komentar