Svarar och Tackar.




Från:
julia =) om God natt!:
fin blogg! =)
allt bra med dig? :D
Missesf Svarar: Tack, va snällt (nu blir jag glad :D)
Och jo det är bra, lite tröt bara men vem är inte det :P

Från:
Jezzanista om Bra!:
Jag brukar ha 22 unika besökare redan 06:00 på morgonen... .:()
Missesf Svarar: Jaha, har jag frågat om din blogg???
Ahh blir så tröt på såna här kommentarer som bara vill trycka ner en!
Jag var glad för en sak och vägra bara vara glad för min skull då...nä då ska man va bättre?! varför?
Berätta om det i din blogg i så fall för jag bryr mig inte ett skit,
och bryr mig inte heller om såna här kommentarer (tack vare min bok :D) och om andra elaka och ner tryckande kommenterar jag får, både i bloggen och i verkligheten!

Kommentarer


Något du vill säga?

Något namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Blogg?(eller någon annan hemsida?)

Här skriver du:

Tack för din komentar