16

Snart är det min tur, min tur att fylla 16.
Känns som att det var igår då jag var 13 och sa "när jag har fyll 16 ska jag ha gjort det här o det här o det här..." har jag gjort det ?  Nja.
Men på ett annat sätt känns det som att jag är mycket äldre än 16 och speciellt när jag tänker på hur liten min syster var när hon var 16.

Sen det där med listan, det är ju jätte löjligt vad jag höll på! Innan jag fyll 14 ska vissa saker vara gjorda och sen när jag väl var 14 så skulle vissa saker vara gjorda innan jag var 15. USCH på sånt, mådde bara dåligt av det för har bara nåt 1 riktigt rejält av alla dessa listor och ½ är även gjort men det är bara ½.
Skit i listor och ta en dag i taget!

Tillbaka till att jag fyller 16. När jag fyller 16 kommer det nämligen hända en stoooor grej för bloggen!
Vad
undrar ni med det får ni vänta och se.


Kommentarer


Något du vill säga?

Något namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Blogg?(eller någon annan hemsida?)

Här skriver du:

Tack för din komentar