Ny vecka

Då är det en ny vecka, nya uppdrag och en ny syn på livet.

Ååh va det där lät bra. Men stämmer det? Ja...eller lite iaf.
Har lov denna vecka och massa skolarbete som ska in efter det sen det där med syn på livet var väl lite att ta i men jag har fasiken bestämt mig att jag ska få VÄG i både MA,NO och den här SO uppsatsen jag gör just nu.
Jag ska iaf försöka till MAX!!!

Sen har det där med bloggandet fått ligga lite på hyllan medan jag har pluggat häcken av mig och faktiskt, tycker jag, blivit bättre på att skriva och formulera mig. Veckan som kommer ska det bli betydligt bättre med bloggen update, det kan jag lova er min kära, trogna läsare ;)

Kommentarer


Något du vill säga?

Något namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Blogg?(eller någon annan hemsida?)

Här skriver du:

Tack för din komentar