Jag!

Dag 1 ska jag berätta inte allmänt om mig själv!



Namn:
Emma So*** F***, vill inte skriva hela pga att man vet ju inte vilka skummisar som finns i världen ;)
Ålder: 15, fyller 16 den 25 maj :D
Längd: 179-180 cm vet är jätte lång men man är ju high fashion (bokstavligt hihi) iaf.
Vikt: Nån stans mellan 57-60kg och är jätte nöjd över det (om jag nu väger 60).
Familj: Pappa, mamma, syster "L" - 20, bror "F" - 24, bror "D" - 28.
Pojkvän: Nej! (:()



Det jag vill bli när jag blir stor ?: Åååhh, vet inte så mycket det är därför jag vill gå natur man kan då plugga visare till nästan allt man vill, samma med sam - det som jag tänker välja som andrahand val.
Men det jag vill nu är: Polis/Åklagare(tror nog mäst det, just nu iaf)/Modell/skådis.

Det positiva med mig, och det andra gillar hos mig): Svårt, men jag tror nog ; Glad, positiv, skrattar extremt mycket, full med humor! sen...usch hatar att skriva/säga sånt här.

JA...vad mer! Tror faktiskt att jag inte ska säga mer, för annars kommer jag berätta för mycket om det andra!
Men om jag kommer på något mer så skriver jag in det.

Kommentarer
Skrivit av: emelie

Jag vill också vara så lång :D ee 165 eller längre ... fast jag e br 13 :3

Den:2011-01-26 kl:16:22:28
Hemsidan: http://enessa.blogg.se/


Något du vill säga?

Något namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Blogg?(eller någon annan hemsida?)

Här skriver du:

Tack för din komentar