Rebecca♥

För ett tag sen skrev jag om min underbara vän Johanna och sa då att jag skulle nån gång skriva om min underbara vän Rebecca(Becca) och så nu när jag ändå inte har något att göra så varför inte nu?!

Rebecca är en vän jag alltid har haft men som det blir ibland så har det både gått upp och ner, något som mig INTE gillar för vill nämligen att det alltid ska vara på topp för hon är en sån vän som förstår, verkligen förstår, hon vet vad man pratar om när man har problem och hon tröstar mig som nästan ingen annan kan göra! Vi är i samma nivå av livet och vi vill/tänker samma i sånt som ungdomar behöver nån som tänker samma i. Med henne kan jag vara 500% mig själv. Hon stöttar mig grymt bra och får mig att inte bara känna mig som än i mängden utan att jag är en person. Att jag betyder något för henne. Vet inte vad jag skulle göra utan henne!
OMG nu börjar jag gråta så får nog sluta nu.
Men nu vill jag säga en sak till;
Älskar dig Rebecca!♥



Kommentarer
Skrivit av: Becca

OMG ! älskling får tårar ! Älskar dig med !

Den:2011-01-22 kl:21:37:21


Något du vill säga?

Något namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Blogg?(eller någon annan hemsida?)

Här skriver du:

Tack för din komentar