Thank yaa!

Jag har världens bästa vänner!!!

Först har jag ju Johanna, hon jag tänker tacka stort nu!
Det finns miljoner saker som gör henne till världens bästa vän.
Som i går, jag satt i bilen gå väg till gålö och hon var hemma hos mig,
jag bad henne att skriva ett inlägg i min blogg sånt här 'GOTT NYTT ÅR'-
inlägg och att hon bara behövde skriva det,
då skriver hon ett rätt lång + bra inlägg!

Stort LOVE till henne! Sen finns det ju som sagt miljoner saker som gör henne till världen bästa vän,
men tyvärr så kan jag inte skriva det här för då skulle jag aldrig bli klar!!!
Men eftersom jag inte riktigt tackat henne ville jag bara göra det nu, därför nämnde jag just det.

Tryck här för att komma till Johannas blogg!



Nån annan gång ska jag skriva om den andra världens bästa vän!
Vid namn Rebecca!

Kommentarer
Skrivit av: Becca

Sötiis !

Den:2011-01-01 kl:17:33:57
Skrivit av: Becca

Sötiis !

Den:2011-01-01 kl:17:34:11
Skrivit av: Johanna

Naaw tack! <3 Loveu

Den:2011-01-01 kl:18:02:45
Hemsidan: http://happyjohanna.blogg.se/


Något du vill säga?

Något namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Blogg?(eller någon annan hemsida?)

Här skriver du:

Tack för din komentar