Min dag

Sitter och lyssnar på grymt bra/skön musik som får mig att tänka på alla möjliga saker, men bara bra saker, bra drömmar jag har i livet och så. Det finns ju låtar som är grymt bra/sköna som får en att börja tänka, men då slutar det med en tår på kinden men vill inte lyssna på sånt nu.

I dag var jag i skolan från 8.00 - 15.15 cirkus, skit långt tycker jag men dom 3-2 senaste timmarna var det NP (Nationella Prov) i NO :D Tur va är No ett av mina favo ämnen så var inte jobbigt alls. Sen har jag ju en "sjukdom" så dom frågorna jag inte blev klar med idag får jag göra muntligt nån annan dag, skönt.

Kom hem vid 16.00 och åt då mellis och sen har jag pluggat+chillat lite vid datorn.

Och nu blir det PLUGGA!

Kommentarer


Något du vill säga?

Något namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Blogg?(eller någon annan hemsida?)

Här skriver du:

Tack för din komentar