Du kommer nog aldrig mer vara min vän

Hade Hemkunskap sista lektionen i dag, då pratade vi blad annat om skolbalen/skolfesten den som niorna har varje år nån dag innan skolavslutningen.
Jag är INTE en sån som gråter inför folk - Hatar det! Men då när vi satt och prata om det höll jag på och börja gråta, tyckte det var jätte sorligt. Men om jag nu tycker det var sorligt då, vafan ska jag tycka på balen eller på avslutningen?!
Förra året då jag såg niorna gråta på avslutningen så tyckte jag att dom var larviga och riktiga uppmärksamhetsdesperata men nu, förstår dom!
Så nu ska vi ta vara på tiden alla nior! Den stämningen vi har nu kommer vi aldrig mer få uppleva även fast man kommer umgås med VISSA sen också.


Kommentarer


Något du vill säga?

Något namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Blogg?(eller någon annan hemsida?)

Här skriver du:

Tack för din komentar