Finns det en så finns det flera

Dagen kändes bra, med MYCKET skratt. Planerade även lite till i morn, vissa saker lättades när vi fick svaret.

På väg hem när jag ska ta upp nyckeln så ser jag att dörren till min granne var helt uppbruten, jag går in och ringer pappa för att fråga vad jag ska göra. Han säger att jag ska ringa växeln till polisen. Jag gör det och berättar att jag tror det har varit ett inbrott sen berättar jag hur det ser ut, var det är, mitt telefon nummer och lite så. Cirka en timme senare är polis teknikerna där och gör sånt som dom ska göra. Min granne kommer senare efter att dom ringt henne. Hon är jätte chockad och vill inte ens gå in i lägenheten efter att hon vet att dom som gjort inbrottet kollat igenom ALLA hennes saker, tagit hennes bankort, kamera m.m. Jag hjälper henne (såklart) med att spärra hennes kort och ringa några samtal.

Orkar inte mer, har haft så mycket hat runt mig dom senaste veckorna. Folk som står mig väldigt nära och folk som min granne. Hat och förstörelse som är riktat mot dom.

Kommentarer
Skrivit av: Anonym

Gör du bakgrunderna själv? :)

Den:2011-05-06 kl:22:10:48
Hemsidan: http://enessa.blogg.se/
Skrivit av: amel

:O men faan vad hemskt, finns här!

Den:2011-05-08 kl:00:22:53


Något du vill säga?

Något namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Blogg?(eller någon annan hemsida?)

Här skriver du:

Tack för din komentar