Good morning sunshines.

Nu sitter jag och äter lite frukost eller jag har precis ätit upp den
och ska nu hoppa in i duschen :P

Efter helgen är det skola och jag vet att det här kommer låta konigt men jag saknar den lite nu,
det är ju liksom ens vardag att varje måndag-fredag så kliver man upp
fixar sig och går till skolan där man har sina vänner, lektioner O.S.V 
men jag vet också att om ungefär en månad vill jag inget annat än att ha lov :S
Fast måste säga en sak, jag går inte upp fixar mig och sen går till skolan
utan jag går upp gör lite frukost och sätter mig med den i soffan framför tv i typ 40-50 min
och sen får jag stressa i gäll mig :P
Men ska försöka att få så det inte blir så för det är jätte jobbigt.


Kommentarer


Något du vill säga?

Något namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Blogg?(eller någon annan hemsida?)

Här skriver du:

Tack för din komentar