väntar igen :P

Sitter har och väntar igen på Sex and the city :P
Hihi älskar man en serie så gör man :)
Jag menar alla serier som jag har fastnat för har allt
dom har verkligen ALLT! och ingen kommer att få mig
att ändra uppfattning. Som med Andra Avenyn,
usch kan knappt prata om det längre efter att det sluta för gått,
jag känner ett stort tomrum i mitt tv tittande och jag känner faktiskt
sorg. Och vet att ni tycker jag är helt cp, i går va det väll ändå okej
när jag berätta om hur jag känner för spindlar
men nu har hon väll ändå gott över gränsen,
tänker ni säker där hemma framför datorerna
men sån här är jag och jag står för det.

Kommentarer


Något du vill säga?

Något namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Blogg?(eller någon annan hemsida?)

Här skriver du:

Tack för din komentar