Dagen i går

I går va det ju filmkväll med klassen dock var det typ bara 13 av 20 som kom men sjukt lyckad blev den.
Vi kollade på REC och den där CP filmen psykade mig rejält.

Efter den gick typ hälften hem till Kathalina även där blev det roligare än roligast
Där såg vi också REC 2, usch säger jag bara.

Ska INTE gå in på några stora detaljer vad som hände sen,
men kan säga att: Mycket sömn blev det inte för nån utom Becca som sov som en död för hon vaknade inte, sparkade henne och så men ändå vaknade hon inte, fick panik och trodde hon hade blivit en sån där som i filmen och medan jag fick mitt utbrott höll dom andra på att dö av garv åt mig och trodde att jag blivit galen.

Men som sagt inga stora detaljer.

Kommentarer
Skrivit av: Anonym

Har en fråga , var är hedearn på min blogg design ?

Den:2011-04-02 kl:16:36:39
Hemsidan: http://enessa.blogg.se/


Något du vill säga?

Något namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Blogg?(eller någon annan hemsida?)

Här skriver du:

Tack för din komentar