Ni kan någ förlåta mig

I dag har jag varit i Farsta och shoppat lite med mamma sen tog vi en fika, som egentligen var meningen att vi bara skulle göra. Det fick bli ett par Jeans som satt pörfa och det säger jag typ aldrig om Jeans. För nu på senare tid - utan att jag vet gått upp i vikt. Vilket jag ser som positivt så fick bli två storlek större denna gång, en på längden och en på brädden.
För är nu 180 lång och väger 60 kilo vilket jag är väldigt nöjd med. Sen kan jag ibland tröttna stort på att jag är så lång men får försöka posetivt med det och jag menar det finns ju dom tjejer som är längre.
Som hon som vann top model, 188 eller va hon var.
Tillbaka till saken: Köpte nämligen också min balkläning ;)

Kommentarer


Något du vill säga?

Något namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Blogg?(eller någon annan hemsida?)

Här skriver du:

Tack för din komentar