Och så var det lite mer tankar...

Nu känns det lite bättre, bättre än vad det gjorde förut, bättre än vad det var innan jag pratade med människor som faktiskt bryr sig. Det gäller att prata, prata, prata och prata men bara med dom som bryr sig. Det är så det känns bättre. Sen behöver man några personer som får en att skratta. Nu vet jag att det kunde ha varit sämre. Det gör saken lite bättre men att vara tacksam att det kunde vara sämre vet jag inte om jag kan, för det behövde inte ens hända om det inte vore för några idiotiska psykfall som finns i världen.


Kommentarer
Skrivit av: S A N N A S . R U M

Hoppas att allt blir bättre Emma. Vet att vi inte känner varandra och sådär, men jag hoppas verkligen att du mår bättre snart (:

Den:2011-04-11 kl:12:13:30
Hemsidan: http://sannasrum.se
Skrivit av: amel

allt kmr bli bra, tack vare ert band! håll ut!

Den:2011-04-11 kl:14:35:48
Skrivit av: emme

Visst finns det sådana pers. Men dom kan inte hjälpa hur dom är, om dom är sjuka. Lika lite som vi skulle kunna om det var vi som var psykfallen.... man förstår nog inte vad som har hänt då nästan.

Den:2011-04-13 kl:07:07:38
Hemsidan: http://enessa.blogg.se/


Något du vill säga?

Något namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Blogg?(eller någon annan hemsida?)

Här skriver du:

Tack för din komentar