The last day

Om ni drar upp persienner/Rullgardinerna så kommer ni att se ett underbart väder ute (iaf söder om Stockholm).
Härligt, härligt men något som inte är lika härligt är att det är sista dagen på lovet i dag :( Men om jag ska vara ärlig så är det skönt med skolan igen, jag vill på nåt sätt få den här jobbiga perioden slut fast ändå inte eftersom då slutar jag i min härliga klass.

Den här rubriken, jag tycker det är ett utmärkt namn på nån film. Om jag skapar en film ska den hetta det.
Så om ni ser nån film om heter 'The last day' om typ 10 år så vet ni vem den är gjord av ;)



Så får ni min lilla väder bild :P (som börjar bli en vana).

Kommentarer
Skrivit av: amel

tjena! undrar om du skulle kunna fixa design till min blogg? ( jag vet, amel, blogg?! haha, överaskade mig sj oxå! ;) :O )

Den:2011-04-25 kl:20:41:31


Något du vill säga?

Något namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Blogg?(eller någon annan hemsida?)

Här skriver du:

Tack för din komentar