Tjo där

Sitter i min underbara stol och är halvt död! Så om jag inte har bloggat nu på två dagar så vet ni vart jag är.

I dag skulle jag ju åka med Amel och handla training stuff, eller jag har inte bestämt mig än om jag ska göra det för som sagt är jag halvt död och mint knä är krossat till 1000 bitar + har en kniv i det. Nä det kanske var lite att ta i men känns som det och vet inte vad jag ska göra? :( och eftersom jag känner så kommer det inte bli kul för nån om jag följer med så tar det nån annan dag. Sen ni som undrar vad som då händer med Amel, kan jag säga att vi tänkte redan åka med några andra så hon åker med dom.





Kommentarer


Något du vill säga?

Något namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Blogg?(eller någon annan hemsida?)

Här skriver du:

Tack för din komentar