Syskon

Har missat den va 7 dagars grej lite så fortsätter nu då!

Familjen är det i dag (vilket ni nogredan listat ut).

Vart ska jag börja...
Några människor jag alltid kommer att älska är mina syskon, självklart så älakar jag ju mina föreldrar också men nu är jag i sån period som alla ungdomar har ibland att man skulle liksom kunna leva utan dom en månad eller två skulle vara helt okej.

Min syrra som nu bor hemma bråkar jag rätt mycket med har jag lust att bara skicka ut henne (ibland) och vissa dagar är jag så j*vla glad att hon bor hemma för älskar henne så mycket. Önska varje dag att vi inte bråka för mår dåligt i hela kroppen när vi gör det.
Sen mina bröder då, som inte bor hemma utan dom bor nere i F*CKING SMÅLAND!!! Hatar att dom bor där för sakna dom VARJE dag. Kommer ihåg när jag var liten då jag gick på fritids och dom hämta mig sen typ spelade fotboll eller spelade playstation (eller min syster när vi lekte med barbie och annat kul.) åååh saknar den tiden. Tyvärr så flyttade min bror hemifrån när jagvar rätt liten (8år) pga en viss anledning jag INTE tänker nämna här! Efter det flyttade han till småland. Sen min andra bror bodde hemma rätt länge och just då ville jag bara ha eget rum och att han skulle bort från huste. Nu vill jag ah hem ha till S***** igen, båda två! Iaf för ca 2 månader sen flyttade min andra bror hem till den som bodde nere i småland :(
Ja vad mer... hmm...a jag saknar dom jätte mycket och vill hälsa på dom eller att dom hälsar på mig!

Nu ska jag gå och tigga godis från syrran :D

Kommentarer


Något du vill säga?

Något namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Blogg?(eller någon annan hemsida?)

Här skriver du:

Tack för din komentar