Hahhaha vi har så roligt, tack felsms.com

Till: Pappa
Sms: Känner mig lat i dag så jag tänker bara ligga i soffan och klia mig på pungen.
Svar: Då tycker jag du skall komma och hjälpa mig med vinterdäcken istället. Obs! Tvätta händerna innan

Förklaring: Det smset skulle till min polare och inte till pappa.


Till: Mamma
Sms: Var det skönt igår? Jag hörde er allt..
Svar: Nej,gjorde du? Förlåt det var inte meningen att du skulle höra oss..

Förklaring: Skulle egentlgen skicka till syrran min som jag bor vägg i vägg med och hör allt, men ja råka skicka till mamma och hon erkände att hon och pappsen också haft de,haha sånt här vill man inte höra av si...na föräldrar,snacka om att de tyckte det var lite pinsamt dagen efter.


Till: Pappa
Sms: har du cigg? mina är slut :(
Svar: nej fråga din bror.

Förklaring: Haha både min bror och jag rökte men trodde inte att våra föräldrar visste något. Men det visade sig att dom hade vetat det länge xD


Kommentarer
Skrivit av: amel

hahahaha... :D omg, vad pinsamt! :O

Den:2010-12-21 kl:14:06:48
Skrivit av: Kate

HAHHAHAHAHAHHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHHHAHAHHHAHHAHAHHAHAHHA!! XD

Den:2010-12-23 kl:04:57:51


Något du vill säga?

Något namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Blogg?(eller någon annan hemsida?)

Här skriver du:

Tack för din komentar