God morgon!

Vaknade för ett tag sen men åt frukost innan därför har jag inte bloggat :P

I dag blir det bara en chill dag typ sitta inne
och kolla film som jag tänkte se i går med Johanna,
men hon kom inte för att hon inte pallade,
för att det inte är hennes syrra fast min syrra har
känt henne sen hon va typ 1 vecka och hon bjöd henne
och då kommer man. Sen hade vi planerat allt
och sen säger hon att hon inte pallar för att hon vill
va med sina andra kompisar och skiter i om jag blir ledsen
sen så tycker hon typ om när alla säger att hon är självisk :S
men men ska skita i henne och lyssna på
alla som säger att hon inte i värd mig
(vilket alla i min närhet säger)

Behövde få ut mig det!

Kommentarer


Något du vill säga?

Något namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Blogg?(eller någon annan hemsida?)

Här skriver du:

Tack för din komentar