Det var helt klar värt det ändå.


På båten kände jag bara att det skulle bli skönt att komma hem och slipa gunget
men nä det gungar fortfarande, och undrar verkligen när det kommer försvinna
för det skulle bli så jobbigt att vara sjösjuk i skolan i morn.
Men måste erkänna att det var värt att bli sjösjuk och så, för det var en sån häftig upplevelse
och ångrar inte en ända sekund där ute på havet.
Fast jag var ju inte så sjösjuk sen efter jag hade taget tabletter
då gungade det bara "lite" gran och det var inte bara "lite"
utan nästa hela sidan var vid vattnet när det gungade, förutom typ 50 cm


Nu ska jag fixa min design lite och sen ska jag lägga upp lite bilder från resan
och sen
måste jag städa :P



Kommentarer


Något du vill säga?

Något namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Blogg?(eller någon annan hemsida?)

Här skriver du:

Tack för din komentar