Kaos!

Japp som rubriken lyder så ar det varit kas här,
För min plupp (alltså själva smycket) till piercingen lossande I SKOLAN!!!
Aaah...så fick hålla ut staven med tungan och fingret i ca två timma för får inte ta ut den!
Men efter skolan så tog jag en taxi till Farsta och fråga om jag kund få en ny
och självklart kunde jag det så snälla dom va...eller är det jag som är det,
kanske därför dom gav mig:P

Nu när jag kom hem känns allt mycket bättre
men nån dag så ska jag åka till punk shop och köpa en till ifall att den här lossnar
sen vill jag ha en till också för tråkigt att ha samma.


Kommentarer
Skrivit av: Kathalina

du måste skruva fast den super hårt så att den inte lossnar!

Den:2010-09-15 kl:22:16:23
Hemsidan: http://kathalinas.blogg.se/


Något du vill säga?

Något namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Blogg?(eller någon annan hemsida?)

Här skriver du:

Tack för din komentar