Vänner!

Har slarvat ordentligt med dom här 7 dagars om mig grejen men är man en busy woman så är man!

Detta blir då inte så långt för mår skit just nu, har ont i halsen och så!

Mina vänner betyder allt för mig!!!
Och även om jag just nu inte har så jätte mycket kontakt med en viss vän och mår rätt dåligt för det betyder även hon mycket (annars hade jag inte känt så).

Vist har jag vänner som jag inte känner så bra och vänner jag bara umgås med i skolan eller vissa från den andra klassen då man bara umgås typ på lunchen, men även dom har en plats i mitt hjärta!
Jag valde att ha det så, att bara va vän med dom som betyder något för ett tag sedan, i november eller något sånt!
Dom som man vågar va sig själv för och utan att behöva skämmas för det och att alla har dåliga dagar och det är helt ok! Sen om jag nu har det är dom världens bästa på att muntra upp mig!  Jag har inte hundra nära vänner och inte häller hundra vänner men dom nära vännerna jag har är bäst och dom som inte är så nära skulle jag gärna komma närmre med!

Och i skolan, va f*n skulle jag göra utan er = Dom tre musketörerna (som jag hitta på i dag :P ). En period i skolan orkade jag inte, varje dag var en plåga men tack vare dom får jag skratta sjukt mycket och det väger mycket mer än det dåliga :D

Sen miss B vad skulle jag göra utan dig! Du kom som en räddare i nöden även om du inte visste om det! När jag hade min jobbiga period då man tycker livet suger kom du, du började smsa igen om gamla minnen och nu (tycker jag) är vi så nära vänner vi aldrig varit förut!

Sen har jag ju då J! Som en lillesyster! Spelar ingen roll om vi blir ovänner jag bryr mig om henne iaf!  ska ha skrivit ett inlägg om henne så bara att söka om ni vill veta mer ;)

Sen har jag då dom i andra så som dom i b-klassen och några andra!

Kommentarer


Något du vill säga?

Något namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Blogg?(eller någon annan hemsida?)

Här skriver du:

Tack för din komentar