2 timmar och 2 avsnitt senare.

Kom hem för ca 2 timmar sen och tog mig en god kaka som min kära morn köpt i dag,
slängde mig i soffan där min pappa satt och kolla på House.
En serie som jag följde varje avsnitt av förut och jag ÄLSKADE det då.
Sen kom det nya personer och allt förändrades så jag tyckte inte längre det var bra.
Men nu när jag fastnade framför det igen med pappa så insåg jag att det har blivit så mycket bättre nu
och det har kommit på favolistan igen.
Tyvärr så kommer det samtidigt som Desperate Housewives så får se det sen på Play på boxen.

http://www.fox.com/_photos/shows/house/episodes/episode_14/255-NUP_142710_0923/255-NUP_142710_0923_352.jpg

Kommentarer


Något du vill säga?

Något namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Blogg?(eller någon annan hemsida?)

Här skriver du:

Tack för din komentar